Uživatel nepřihlášen
Vernys's Empire
RSS kanál blogu
Píše: vernys - Rubrika: Blogy
Blog nevyjadřuje názor redakce Zing, více zde.
Vernys's Empire

SranDDa Seriál: DDíl první

Neděle 10.4.2011 21:19 - Autor: vernys
To se mi líbí

SranDDa Seriál: DDíl prvníDDWorld a speciálně Jan Stach je téma, které v podstatě nelze vyčerpat. Už dříve jsem přemýšlel nad tím, zda-li neudělat seriál věnující se právě tomuto SranDDA blogu jednoho známého "velice objektivního" redaktora. Uživatel s nickem Raccon mě utvrdil v názoru, že to není vůbec špatný nápad a tak jsem tuto ideu zrealizoval. Je mi vcelku jasné, že díly tohoto seriálu nebudou oplývat vysokými hodnoceními především díky jejich krátkosti, ale alespoň uvidíte, jaký ten DDWorld doopravdy je. Ostatně můj názor na toto "uživatelské médium" jste si mohli přečíst už dříve v mém článku, ale nápad udělat z toho seriál se mi zamlouvá a doufám, že se budete bavit stejně jako já. Příjemné počtení...

Začínáme

Hned v prvním článku budu mít "asistenci" v podobě Rox Coxe, který pod každým odstavcem vyjádří svůj názor, nato co jsem právě napsal, budete to tedy mít jako v některých recenzích na DDWorldu, kdy je tam pohled by "DD" a recenzi jako takovou píše Mescalamba. Tady to tedy budete mít tak, že článek, jako takový píše Vernys a v každém díle seriálu (pokud bude Rox Cox či někdo jiný k dispozici a také pouze v případě, že se to v dané situaci bude hodit) bude obsažen i pohled z druhé strany. Tento díl jako takový navazuje na Aktualizaci u mého předšlého článku, ale pokud nejste v obraze, nemusíte se bát, budete to zde mít pěkně popořádku. Co se týče počtu dílu seriálu, tak budu psát dokud bude DDWorld.cz existovat, takže pokud se vám bude seriál líbit, nemusíte mít strach o to, že by seriál skončil nějak předčasně.

Mazání komentářů běžná rutina, aneb Digitální Zkáza se dostavila

Byl jednou jeden krásný sluneční den a zlý černokněžník s rudým pláštěm, "DD" uveřejnil článek o doporučených sestavách na měsíc Duben. Dva prostí mladí hoši, Vernys a Rox Cox, se jako každý den vzbudili, zapli svého plechového miláčka a začali projíždět stránky od Zingu přes czen až po DDWorld. Jakmile se jim načetla stránka DDWorld, spozorovali nový článek o doporučených sestavách a to by nebyli naši 2 hrdinové, kdyby to nešli okouknout. Jak tam tak koukají na ty sestavy, něco jim nesedí a sice fakt, že všude jsou jenom karty AMD Radeon a Nvidia Geforce jsou uvedeny pouze jako horší alternativy. V tom se zhrozili a napadlo je, že se nebudou bát a řeknou to narovinu, že se jim nelíbí to, jak jsou všude pouze samé Radeony a také to panu Stachovi pěkně napsali do komentářů. Na Reakci našeho "DDho" se můžete podívat pod Rox Coxovým názorem:

article by Rox Cox: Myslím, že díky nám panu "DDmu" pěkně zhořkla ranní káva. 

Zde můžete vidět, jak naši stateční hrdinové zveřejnili svůj názor, za kterým si pevně stojí.
Zde můžete vidět, jak naši stateční hrdinové zveřejnili svůj názor, za kterým si pevně stojí.
O pár minut později můžete vidět pravou sílu našeho černokněžníka v rudém. Ukázal nám, že vše co se mu nelíbí, může jednoduše teleportovat do jiné dimenze a z našeho světa danou věc naprosto vymazat. Dokazuje tím svojí absolutní nadvládu a objektivitu stůj co stůj.
O pár minut později můžete vidět pravou sílu našeho černokněžníka v rudém. Ukázal nám, že vše co se mu nelíbí, může jednoduše teleportovat do jiné dimenze a z našeho světa danou věc naprosto vymazat. Dokazuje tím svojí absolutní nadvládu a objektivitu stůj co stůj.

Náš černokněžník udělal opravdu krutý krok, který naši dva mladíci určitě nepředpokládali. Proto se tedy na zlého čaroděje v rudém obrátili s tvrzením, že jeho čin byl příiš krutý a bezdůvodný, jelikož žádná pravidla neporušili. Jak to všechno dopadlo se můžete opět podívat pod tímto odstavcem.

Jak slíbili, tak také udělali a ohradili se proti činu našeho krutého "DDho"
Jak slíbili, tak také udělali a ohradili se proti činu našeho krutého "DDho"
Následně se celý proces opakoval, jelikož náš černokněžník si je velice dobře vědom, jakou mocí oplývá...
Následně se celý proces opakoval, jelikož náš černokněžník si je velice dobře vědom, jakou mocí oplývá...

"DD" je opravdu nemilosrdný a s nikým nemá žádné slitování. Jeden z našich 2 hrdinů tento nápor nevydržel a podlehl. Naštěstí je jeho starší bratr Vernys silnější a půjde chránit svoji čest a tudíž na černokněžníka zaútočí potřetí. Povedlo se?! Koukněte se sami.

Ano, povedlo se! Náš černokněžník podlehl náporu našich hrdinů a v podstatě nám sdělil, že neví proč tak plýtval svojí mocí. Vernys využil jeho slabého místa a sice, fandoství AMD a bláznovství do Eyefinity.
Ano, povedlo se! Náš černokněžník podlehl náporu našich hrdinů a v podstatě nám sdělil, že neví proč tak plýtval svojí mocí. Vernys využil jeho slabého místa a sice, fandoství AMD a bláznovství do Eyefinity.

Ano, tentokrát bylo vítězství na naší straně, ale neobešlo se to bez obětí a tato válka rozhodně nekončí. Ovšem díky nejmodernějším technologiím medicíny byl Vernysův mladší bratr Rox Cox vzkříšen a určitě bude vystupovat i v dalším díle v honbě za objektivitou DDWorldu. Těšíme se na vás u dalšího článku a nezapomeňte, že nikdy nevíte co na vás na DDWorldu zkusí tentokrát. Děkuji za pozornost a pište komentáře.

závěr by Rox Cox: Chtěl bych poděkovat naší vyspělé medicíně a věřím, že toho zpropadeného černokněžníka s rudým pláštěm sesadíme z vrcholu IT Magazínů!

PS: Jsem mladší jen o 16 dnů a nejsem Vernysův biologický bratr.

Tisk
Hodnocení:
( 7.7 / 35 hlasů ) Ohodnoťte článek kliknutím na hvězdičku.
 

Napsat nový komentář

Komentář k blogovému článku SranDDa Seriál: DDíl první
Pro psaní musíte být přihlášen.
[+] Smajlíci
:gun: :-) 8-) ;-) :angry: :-D :lol: :dance: :thumbup: :shock: :-( :nah: :lala:
vernys    @Bela už máme námeět na další článek. Ale tentokrát se toho pravděpodobné ujme Rox Cox, ještě uvidíme ;-)vernysvernys1495    13.4.2011 22:25 vernys

@Bela už máme námeět na další článek. Ale tentokrát se toho pravděpodobné ujme Rox Cox, ještě uvidíme ;-)

Bela    Páni, mali by ste v načatom diele asi pokračovať, taký počet postov pod článkom nebýva pravidlom :-)Belabela2855    13.4.2011 21:54 Bela

Páni, mali by ste v načatom diele asi pokračovať, taký počet postov pod článkom nebýva pravidlom :-)

vernys    @Raccon Přesně v tohle jsem doufal, ale při přečtení tvého příspěvku to bylo to první, co mě napadlo. Vyznělo to tak. Ale co už, Uvidíme jak se 28nm čipy povedou :-)vernysvernys1495    13.4.2011 16:33 vernys

@Raccon Přesně v tohle jsem doufal, ale při přečtení tvého příspěvku to bylo to první, co mě napadlo. Vyznělo to tak. Ale co už, Uvidíme jak se 28nm čipy povedou :-)

NightShade    @Vernys Jj tj určitě fakt, že je lepší jít do GTX 560 jenže mě ji asi neutáhne procák mám C2Q6600 a desku, na které nelze taktovat a budu rád, že to utáhne tu GTX 460. (Pokud máš nějaký jiný tip tak dyžtak mi napiš pls zprávu, jsem rád za každou radu...) 8-)NightShadenightshade855    12.4.2011 21:19 NightShade

@Vernys Jj tj určitě fakt, že je lepší jít do GTX 560 jenže mě ji asi neutáhne procák mám C2Q6600 a desku, na které nelze taktovat a budu rád, že to utáhne tu GTX 460. (Pokud máš nějaký jiný tip tak dyžtak mi napiš pls zprávu, jsem rád za každou radu...) 8-)

Raccon    vernys: Dík, ale nejsem takovej .... :D si mě pobavil :) Já jsem měl vždycky v minulosti ATi a chci prostě jednou vyzkoušet taky nVidii, nic víc v tom nehledej. :)Racconraccon2993    12.4.2011 20:28 Raccon

vernys: Dík, ale nejsem takovej .... :D si mě pobavil :) Já jsem měl vždycky v minulosti ATi a chci prostě jednou vyzkoušet taky nVidii, nic víc v tom nehledej. :)

vernys    @Nightshade Tak to bych si rovnou trochu připlatil a šel do GTX560 TI nebo do 6950 (která je o něco výkonnější) :-) Jinak Raccone to, že HD5770 už nezvládá hry jak by sis představoval neznamená, že je to chyba AMD :-) Z tvého příspěvku to zní jako kdybys byl přesvědčen, že jsou Nvidie výkonnější. Není tomu tak a obě firmy mají v jednotlivých segmentech konkurenci, což je dobře ;-) Jinak Pokud se povede Keppler, tak bych chtěl po dlouhé době také zkusit tu Nvidii, uvidíme jak se hoši předvedou a jestli minabídnou výhodnější koupi, jak maníci z AMD. Jinak mám v plánu prodat HD5870 a jít do HD6950 ( počítám s příplatkem cca 300kč) a tu si pak odemknout na HD6970 :-Dvernysvernys1495    12.4.2011 17:03 vernys

@Nightshade Tak to bych si rovnou trochu připlatil a šel do GTX560 TI nebo do 6950 (která je o něco výkonnější) :-) Jinak Raccone to, že HD5770 už nezvládá hry jak by sis představoval neznamená, že je to chyba AMD :-) Z tvého příspěvku to zní jako kdybys byl přesvědčen, že jsou Nvidie výkonnější. Není tomu tak a obě firmy mají v jednotlivých segmentech konkurenci, což je dobře ;-) Jinak Pokud se povede Keppler, tak bych chtěl po dlouhé době také zkusit tu Nvidii, uvidíme jak se hoši předvedou a jestli minabídnou výhodnější koupi, jak maníci z AMD. Jinak mám v plánu prodat HD5870 a jít do HD6950 ( počítám s příplatkem cca 300kč) a tu si pak odemknout na HD6970 :-D

Raccon    NightShade: Já mám třeba 5770 a je docela v pohodě, ale problém asi bude v tom že 5770 stojí 2500-3000 kč a 460 stojí tak 3000-4000 kč. Chtěl bych jako příští grafickou kartu nVidii, protože ta 5770 už není úplně dostačující, zvlášť v závodních titulech jako je shift 1-2, TDU2....Racconraccon2993    12.4.2011 12:04 Raccon

NightShade: Já mám třeba 5770 a je docela v pohodě, ale problém asi bude v tom že 5770 stojí 2500-3000 kč a 460 stojí tak 3000-4000 kč. Chtěl bych jako příští grafickou kartu nVidii, protože ta 5770 už není úplně dostačující, zvlášť v závodních titulech jako je shift 1-2, TDU2....

vernys    Mám Powercolor HD 5870 PCS+ :)vernysvernys1495    12.4.2011 10:39 vernys

Mám Powercolor HD 5870 PCS+ :)

Pro-Sek (Pro hodnocení musíte být přihlášen  to Vernys - malý dotaz - jakou máš grafárnu? ? ? ?Pro-Sekpro-sek5028    12.4.2011 08:56 Pro-Sek

to Vernys - malý dotaz - jakou máš grafárnu? ? ? ?

NightShade    Opět jsem se pobavil, taky mě to zarazilo, že tam neni žádná Nvidie, např GTX 460 (místo 5770) , kterou mám v plánu koupit...NightShadenightshade855    11.4.2011 20:09 NightShade

Opět jsem se pobavil, taky mě to zarazilo, že tam neni žádná Nvidie, např GTX 460 (místo 5770) , kterou mám v plánu koupit...

Raccon    Playman: Já myslím že DDWorld má velmi slušnou návštěvnost, a tak ovlivňuje docela dost lidí, navíc ty lidi v diskuzi pod článkem nenajdou další názor, protože ty jsou promazávány. A pokud si přečteš některé diskuze, tak tam je docela dost lidí co tomu věří. Tak že podle mě upozorňování na tuto skutečnost má smysl a mimo to se u toho vždycky dobře pobavím. Každý tomu totiž nerozumí a DDWorld je slušně vypadající web, který se tváří profesionálně a objektivně. Za mě 10/10.Racconraccon2993    11.4.2011 16:48 Raccon

Playman: Já myslím že DDWorld má velmi slušnou návštěvnost, a tak ovlivňuje docela dost lidí, navíc ty lidi v diskuzi pod článkem nenajdou další názor, protože ty jsou promazávány. A pokud si přečteš některé diskuze, tak tam je docela dost lidí co tomu věří. Tak že podle mě upozorňování na tuto skutečnost má smysl a mimo to se u toho vždycky dobře pobavím. Každý tomu totiž nerozumí a DDWorld je slušně vypadající web, který se tváří profesionálně a objektivně. Za mě 10/10.

JakER    Perfekt článek Vernys! :D Vaší honbě za objektivitou fandím. Přeci jen, kolik lidí názor zarytého fanouška, pana Stacha může ovlivnit? Hodně a tomu by se mělo zabránit. Nemyslím tedy, aby se špinilo jméno AMD a vyzdvihávala nVidia. Ale aby si i člověk, který vlastní názor nemá a rád dává na takovéto chytrolíny opravdu věděl, že nVidia není vždy jen ta HORŠÍ varianta. 8-)JakERjaker2265    11.4.2011 16:22 JakER

Perfekt článek Vernys! :D Vaší honbě za objektivitou fandím. Přeci jen, kolik lidí názor zarytého fanouška, pana Stacha může ovlivnit? Hodně a tomu by se mělo zabránit. Nemyslím tedy, aby se špinilo jméno AMD a vyzdvihávala nVidia. Ale aby si i člověk, který vlastní názor nemá a rád dává na takovéto chytrolíny opravdu věděl, že nVidia není vždy jen ta HORŠÍ varianta. 8-)

Playman    Tak mě to může být nakonec jedno co kdo píše na svém blogu, je to každého věc. Jen jsem se snažil vyjádřit své pocity z pozice čtenáře a díky tomu že jsem vždycky Vernysovi články četl rád, tak asi proto jsem měl potřebu se k tomu vyjádřit.Playmanplayman62    11.4.2011 15:19 Playman

Tak mě to může být nakonec jedno co kdo píše na svém blogu, je to každého věc. Jen jsem se snažil vyjádřit své pocity z pozice čtenáře a díky tomu že jsem vždycky Vernysovi články četl rád, tak asi proto jsem měl potřebu se k tomu vyjádřit.

Playman    Pozice a celkové postoje DDWorldu jsou celkově známé a provařené, ukažte mi jednoho člověka který si myslí že je DDWorld objektivní. Žádného takového jedince nenajdete.Playmanplayman62    11.4.2011 15:18 Playman

Pozice a celkové postoje DDWorldu jsou celkově známé a provařené, ukažte mi jednoho člověka který si myslí že je DDWorld objektivní. Žádného takového jedince nenajdete.

Playman    DD je zakladatel a nyní je v roly loutky, nicméně to tam stále vede.Playmanplayman62    11.4.2011 15:15 Playman

DD je zakladatel a nyní je v roly loutky, nicméně to tam stále vede.

winkja    Ok přiznávám, možná jsem článek pochopil špatně, jen na mě zanechal při přečtení takovýto dojem... Každopádně teď zbývá otázka jak chtějí takovéhoto "černokněžníka" sesadit? Pokud on je velký kápo, tak může celý web s sebou stáhnout ke dnu a nic moc s tim neuděláte (do jejich hierarchie nevidím, takže netuším v jaké pozici je on) : ]winkjawinkja119    11.4.2011 15:08 winkja

Ok přiznávám, možná jsem článek pochopil špatně, jen na mě zanechal při přečtení takovýto dojem... Každopádně teď zbývá otázka jak chtějí takovéhoto "černokněžníka" sesadit? Pokud on je velký kápo, tak může celý web s sebou stáhnout ke dnu a nic moc s tim neuděláte (do jejich hierarchie nevidím, takže netuším v jaké pozici je on) : ]

Playman    Konečně racionální přístup :-) .Playmanplayman62    11.4.2011 15:02 Playman

Konečně racionální přístup :-) .

vernys    Dobrá tedy, jak vidím ty vaše názory (neříkám, že jsou špatné) tak si dáme na nějaký ten čas od DDW odpočineme a vrátíme se k tomu později.vernysvernys1495    11.4.2011 14:58 vernys

Dobrá tedy, jak vidím ty vaše názory (neříkám, že jsou špatné) tak si dáme na nějaký ten čas od DDW odpočineme a vrátíme se k tomu později.

vernys    @winkja vybrečet? ! Vždyť nám nic nedělá :-) Ale pokud je někdo tak zaujatý pro jednu značku a zároveň tvrdí jak je objektivní a tohle všechno má negativní vliv na všechny uživatele a je třeba na to upozornit. Ale je celkem úsměvné, že pod takovýmto článkem, co se týče jeho obsahu máte ještě výhrady. Je potřeba uvést věci na pravou míru, tak jak se opravdu mají a tak jsem to také udělal a ještě k tomu takovou zábavnou formou :-) Ovšem pokud se úvodní díl seriálu nelíbí, je klidně možné ho úplně zrušit, ale myslím, že jako pobavení to poslouží vcelku dobře. Také by chtělo říci, že se takhle neztrapnil poprvé. Stačí se podívat třeba sem: [ odkaz ] To, co jsme udělali a dělají jiné weby jako oddbornik. posterous. com nebo sám Isheep není žádnou formou ubohosti nebo snahy zviditelnit se a udělat z o několik let staršího redaktora naprostého vola, ale chceme pouze upozornit na celou problematiku ohledně DDW... Jasně, každý nato má jiný názor a já to nikomu neberu, ale člověk se zde pouze snaží uvést věci na pravou míru. ;-)vernysvernys1495    11.4.2011 14:56 vernys

@winkja vybrečet? ! Vždyť nám nic nedělá :-) Ale pokud je někdo tak zaujatý pro jednu značku a zároveň tvrdí jak je objektivní a tohle všechno má negativní vliv na všechny uživatele a je třeba na to upozornit. Ale je celkem úsměvné, že pod takovýmto článkem, co se týče jeho obsahu máte ještě výhrady. Je potřeba uvést věci na pravou míru, tak jak se opravdu mají a tak jsem to také udělal a ještě k tomu takovou zábavnou formou :-) Ovšem pokud se úvodní díl seriálu nelíbí, je klidně možné ho úplně zrušit, ale myslím, že jako pobavení to poslouží vcelku dobře. Také by chtělo říci, že se takhle neztrapnil poprvé. Stačí se podívat třeba sem: [ odkaz ] To, co jsme udělali a dělají jiné weby jako oddbornik. posterous. com nebo sám Isheep není žádnou formou ubohosti nebo snahy zviditelnit se a udělat z o několik let staršího redaktora naprostého vola, ale chceme pouze upozornit na celou problematiku ohledně DDW... Jasně, každý nato má jiný názor a já to nikomu neberu, ale člověk se zde pouze snaží uvést věci na pravou míru. ;-)

Playman    Raccon: DDWorld by vše co popisuješ mohl vyvolávat leda tak u dětí anebo u jedinců neschopných objektivity. Tou neobjektivností je tento web proslulí už všude. Dříve to byl dobrý IT web, o tom žádná. Dnes již ztrácí na významu a tím, že se o něm bude psát mu nějak neublížíte, spíše naopak. Negativní zmínka dobrá zmínka, protože se o webu stále mluví a tím pádem se udržuje při životě. Doporučoval bych tedy se k tématu DDWorld vrátit zase až za nějáký delší časový úsek, zda se DD sám časem neumoudří.Playmanplayman62    11.4.2011 14:49 Playman

Raccon: DDWorld by vše co popisuješ mohl vyvolávat leda tak u dětí anebo u jedinců neschopných objektivity. Tou neobjektivností je tento web proslulí už všude. Dříve to byl dobrý IT web, o tom žádná. Dnes již ztrácí na významu a tím, že se o něm bude psát mu nějak neublížíte, spíše naopak. Negativní zmínka dobrá zmínka, protože se o webu stále mluví a tím pádem se udržuje při životě. Doporučoval bych tedy se k tématu DDWorld vrátit zase až za nějáký delší časový úsek, zda se DD sám časem neumoudří.

Raccon    winkja: Tak to je docela smutné. Já jsem za každý takový článek vděčny, protože ddworld ovlivňuje jistou skupinu lidí svou profesionální vizáží. Myslím že je jenom v pořádku, když se na to bude upozorňovat. Když někdo lže a překrucuje fakta, tak by se na to mělo upozornit. Je ale jasné že podobné články nebudou mít vysoké hodnocení. Já jsem třeba na DDWorld přestal chodil, nicméně vychovává z méně zkušených uživatelů... atifanatiky, což není vůbec dobré.Racconraccon2993    11.4.2011 14:39 Raccon

winkja: Tak to je docela smutné. Já jsem za každý takový článek vděčny, protože ddworld ovlivňuje jistou skupinu lidí svou profesionální vizáží. Myslím že je jenom v pořádku, když se na to bude upozorňovat. Když někdo lže a překrucuje fakta, tak by se na to mělo upozornit. Je ale jasné že podobné články nebudou mít vysoké hodnocení. Já jsem třeba na DDWorld přestal chodil, nicméně vychovává z méně zkušených uživatelů... atifanatiky, což není vůbec dobré.

winkja    Článek ve mě vzbudil pocit jak kdyby vám "rozšlapal bábovičky" a vy se museli prostě někde "vybrečet"... Na toto bych měl asi jedinou radu: Nelíbí se vám jeho články kde vyzdvihuje AMD - tak tam prostě nechoďte ;] Sorry, ale tento článek hodnotím velice nízce...winkjawinkja119    11.4.2011 13:35 winkja

Článek ve mě vzbudil pocit jak kdyby vám "rozšlapal bábovičky" a vy se museli prostě někde "vybrečet"... Na toto bych měl asi jedinou radu: Nelíbí se vám jeho články kde vyzdvihuje AMD - tak tam prostě nechoďte ;] Sorry, ale tento článek hodnotím velice nízce...

Playman    Pro-Sek to vystihl naprosto dokonale.Playmanplayman62    11.4.2011 09:53 Playman

Pro-Sek to vystihl naprosto dokonale.

Pro-Sek    Vy dva frikulíni jste pěkní ptáčkové s dost ostrými zobáky. Nicméně bych řekl, že tam ztrácíte drahý čas, který můžete věnovat něčemu užitečnějšímu. Porovnávání grafických čipů je zábava pro nerdy, pro průměrného uživatele je to v podstatě šumák, ten chce ušetřit kačky. Souhlasím, že dávat PM na sklo není zcela košér, ovšem na druhou stranu, když bych napsal, že v PM jsem dostal odpověď "nepamatuji si, proč jsem to smazal", tak to bude v pořádku. Výsledek ovšem stejný.
Nevnímám ten článek jako vyloženě "trapný". Chlapci se pochlubili, jak zahnali admina toho fóra do kouta argumentační nouze. A to, že ten admin je zbabělý jouda, je nade vší pochybnost.
Myslím, že na tom webu je zřejmě zbytečné ztrácet čas dalšími diskusemi.
Pro-Sekpro-sek5028
    11.4.2011 09:40
Pro-Sek

Vy dva frikulíni jste pěkní ptáčkové s dost ostrými zobáky. Nicméně bych řekl, že tam ztrácíte drahý čas, který můžete věnovat něčemu užitečnějšímu. Porovnávání grafických čipů je zábava pro nerdy, pro průměrného uživatele je to v podstatě šumák, ten chce ušetřit kačky. Souhlasím, že dávat PM na sklo není zcela košér, ovšem na druhou stranu, když bych napsal, že v PM jsem dostal odpověď "nepamatuji si, proč jsem to smazal", tak to bude v pořádku. Výsledek ovšem stejný.
Nevnímám ten článek jako vyloženě "trapný". Chlapci se pochlubili, jak zahnali admina toho fóra do kouta argumentační nouze. A to, že ten admin je zbabělý jouda, je nade vší pochybnost.
Myslím, že na tom webu je zřejmě zbytečné ztrácet čas dalšími diskusemi.

Amahara    Tenhle článek stále ukazuje jenom jednu stranu problému a druhá strana se jednoduše vyjádřit nemůže, pač jí s velkou pravděpodobností vážou jisté smlouvy. Taky bych rád dodal, že ač je technologie tří obrazovek pro běžného hráče naprostá šílenost, samotné grafické karty s čipem od AMD nesjou o nic horší, než jejich konkurenti od Nvidie. Stačí si vypsat jednoducché rozhodovací téčko na +/- a vyskočí to na vás v celé své kráce. Ten člověk Nvidie neuznává a pravděpodobně to bude tím, že chlápci od Nvidie ho neživí, ale takových případů by se dalo najít hned několik a nemá smysl nad tím brečet. V takovém případě se ale skutečně jedná o zakládání flamu na webu, který je naprosto jasně orientovaný na propagaci jednoho výrobku a dalo by se to přirovnat k rozebírání toho, jestli byla recenze na Zingu lepší, než recenze na Hrej 8-) .Amaharaamahara5002    11.4.2011 08:52 Amahara

Tenhle článek stále ukazuje jenom jednu stranu problému a druhá strana se jednoduše vyjádřit nemůže, pač jí s velkou pravděpodobností vážou jisté smlouvy. Taky bych rád dodal, že ač je technologie tří obrazovek pro běžného hráče naprostá šílenost, samotné grafické karty s čipem od AMD nesjou o nic horší, než jejich konkurenti od Nvidie. Stačí si vypsat jednoducché rozhodovací téčko na +/- a vyskočí to na vás v celé své kráce. Ten člověk Nvidie neuznává a pravděpodobně to bude tím, že chlápci od Nvidie ho neživí, ale takových případů by se dalo najít hned několik a nemá smysl nad tím brečet. V takovém případě se ale skutečně jedná o zakládání flamu na webu, který je naprosto jasně orientovaný na propagaci jednoho výrobku a dalo by se to přirovnat k rozebírání toho, jestli byla recenze na Zingu lepší, než recenze na Hrej 8-) .

eeee    Tento clanek neni trapny. Je to upozorneni na totalitni blog nemocneho cloveka, ktery by se mel lecit.eeeeeeee3561    11.4.2011 06:49 eeee

Tento clanek neni trapny. Je to upozorneni na totalitni blog nemocneho cloveka, ktery by se mel lecit.

Playman    Zde je jasně vidět kolik vám je let, no ofense, to myslím v dobrém slova smyslu. DD už by se měl probrat, jeho chování je trapný. Stejně tak je ale trapný i tento článek a vrcholem trapnosti je jak samotné smazání komentu, tak i vyfocení soukromé PM. Některé věci se prostě nedělají. DD vyrostl a nepochopil to. Doufám že vy vyrostete a pochopíte to :-) .Playmanplayman62    10.4.2011 23:40 Playman

Zde je jasně vidět kolik vám je let, no ofense, to myslím v dobrém slova smyslu. DD už by se měl probrat, jeho chování je trapný. Stejně tak je ale trapný i tento článek a vrcholem trapnosti je jak samotné smazání komentu, tak i vyfocení soukromé PM. Některé věci se prostě nedělají. DD vyrostl a nepochopil to. Doufám že vy vyrostete a pochopíte to :-) .

Raccon    Nj nám bylo vžydy řečeno že porušujeme pravidla a že zakládáme flame... problém je ale v tom že jeho články zakládají flame, tak že jakákoliv reakce co se mu nelíbí se tak dá nazvat. Jo. . dík že si mě zmínil. Už se těším, příště se zapojím do diskuze :)Racconraccon2993    10.4.2011 22:06 Raccon

Nj nám bylo vžydy řečeno že porušujeme pravidla a že zakládáme flame... problém je ale v tom že jeho články zakládají flame, tak že jakákoliv reakce co se mu nelíbí se tak dá nazvat. Jo. . dík že si mě zmínil. Už se těším, příště se zapojím do diskuze :)