Uživatel nepřihlášen
Vernys's Empire
RSS kanál blogu
Píše: vernys - Rubrika: Blogy
Blog nevyjadřuje názor redakce Zing, více zde.
Vernys's Empire

SranDDa Seriál: Ban Přilétl, Vernys oDDlétl

Pondělí 16.5.2011 16:01 - Autor: vernys
To se mi líbí

SranDDa Seriál: Ban Přilétl, Vernys oDDlétlPo menší odmlce jsme tu opět s dalším dílem SranDDa seriálu, tentokráte s pořadovým číslem 4. Je opravdu ohromující, jak dlouho DD držel nervy na uzdě a neudělil uživateli, pokoušejícímu se vyjádřit svůj (jiný názor, než má DD) názor, který je samozřejmně špatný, jelikož se nestotožňuje s preferencemi DDho. Ovšem dnes se nebudeme věnovat jen uzavření vernyse do BANánové věznice, nýbrž "rozšíříme své obzory" o další DDho nesmyslné výplody.

Začátek konce

Byla nebyla jednou jedna objektivní stránka se zaměřením na IT, všichni byli šťastní a vše klapalo naprosto skvěle. Až jednoho dne jedna nejmenovaná firma nabídla panu šéfredaktorovi "práci" (cca 3 roky nazpět) Od té doby šlo vše z kopce, jelikož se z objektivního a přívětivého redaktora stal bulvární tuctový šéfredaktor, jež začal psát o produktech AMD jako nejlepších a produktech konkurence jako těch vůbec nejhorších. To se ovšem konkurenci nelíbilo a ihned skončila spolupráci s daným, dříve objektivnm webem. To se našemu ďáblovi v červeném pochopitelně nelíbilo a od té doby hází na společnost se zelenou jen špínu. Doposud mu byli karty poskytovány jejími partery, tudíž recenzi vždy vydal maximálně měsíc po vydání. Sice měsíc po oficiálním releasu, ale vydal. Ovšem společnosti Asus již došla trpělivost, zvlášť po tom, co na GTX590 psal bludy nejen po vydání, ale i před samotným vydáním. GTX 590 byla uvedena v druhé polovině března, přičemž všechny domácí i zahraniční magazíny měli recenzi maximálně týden po uvedení na trh. Kdypak jsme se dočkali recenze na "objektivním magazínu"? Teprve včera, tj. 15. května. To jsou všeho všudy 2 měsíce přátelé, 2 měsíce, než jsme se vůbec dočkali recenze od našeho milovaného diktátora. Zajímavé, že?! To nejlepší ale teprve přijde...

Všimněte si dolního odstavce...
Všimněte si dolního odstavce...

Spožděni ospravedlňoval tím, že Nvidia má naprosto neschopné PR, které dokonce kartu záměrně zdržovalo, aby se prý široká veřejnost nedozvěděla, jaká ta karta ve skutečnosti je. Také psal, že se do ČR dostalo jen něco okolo 20ks a kartu není možno nikde zakoupit skladem (velice zajímavé, skladem ji mají minimálně na Alze a Alfě). Nakonec z něho vylezlo ještě něco lepšího a sice, že se jedná o sběratelský kousek a jeden sběratel si tuto kartu do své sbírky zakoupil, po vzájemné domluvě jim jí prý půjčil a tak se konečně mohli dát do testování. Já se vás ptám, je tohle možné?! Ten chlap z nás dělá opravdové trolly! Nejhorší na tom je, že mu na to lidi s chladnou hlavou skočí a pod recenzi píší, jak DD opět odvedl skvělou práci, to je naprosto absurdní!

Myslím, že nemá cenu popisovat, jakým stylem je celá recenze pojata a že jasně zvítězil RaDDeon. Co je podstatnější je jeden fakt, který včerejším dnem změnil způsob pobytu na DDWorldu poněkud sarkastickým, ovšem očekávaným způsobem jednomu uživateli.


Pod recenzi jsem napsal normální komentář, ve všech pravidlech slušnosti, o tom, co si o recenzi myslím a jaký já na souboj GTX 590 vs HD6990 mám názor. Samozřejmně, že tam můj komentář nevydržel ani půl hodiny, ALE zápletka je tentokráte o něco hlubší. Po odeslání komentáře jsem si šel na chvíli zahrát nějakou hru, po půl hodině zapnu Operu a co to nevidím, při pokusu o připojení na DDWorld mi vyskočila chybová hláška s informací: LOGIN_BLOCKED. Hned mi bylo jasné, oč tu běží, DDmu zkrátka praskli nervy. Skoro mi to přijde jako komunismus. Nesmíte dělat nic, co si DD nepřeje, pokud máte jiný názor = špatný názor. Pokud s ním nejste za jedno, jste zkrátka proti němu, takhle to tam zkrátka chodí a já si to okusil na vlastní kůži. Pokud by jste si dohledali můj profil někde ve starších diskuzích, nezobrazí se vám, jen vám vyskočí hláška o tom, že tento profil byl zakázán moderátorem.

DD Approved
DD Approved

Jste překvapeni? Já nikoliv. Čekal jsem to, byla to pouze otázka času, pokud si myslíte, že tento seriál zanikne, tak to určitě nebude kvůli BANu, nýbrž kvůli nízké čtenosti, pokud tedy nějaká nastane. Máme tu totiž zuřivého redaktora, lačnícího po každé novince z DDW Rox Coxe a již v tento moment jsem na DDWorld odeslal registraci pod jinou IP, mě se jen tak lehce nezbaví...

Tisk
Hodnocení:
( 8.5 / 43 hlasů ) Ohodnoťte článek kliknutím na hvězdičku.
 

Napsat nový komentář

Komentář k blogovému článku SranDDa Seriál: Ban Přilétl, Vernys oDDlétl
Pro psaní musíte být přihlášen.
[+] Smajlíci
:gun: :-) 8-) ;-) :angry: :-D :lol: :dance: :thumbup: :shock: :-( :nah: :lala:
Pro-Sek    Our Hero is probably out.Pro-Sekpro-sek5028    18.5.2011 11:23 Pro-Sek

Our Hero is probably out.

Marc Cold    A do něj do černýho :D:D:DMarc Coldmarc-cold6349    17.5.2011 15:36 Marc Cold

A do něj do černýho :D:D:D

vernys    @ečkář Když ses chtěl podívat na přínosný článek pro Zing od mé osoby, pak jsi neměl zavítat zrovna sem. Je logické, že když je to SranDDA seriál, nebude přínosný, možná tak po stránce hůmoru. Na mém blogu máš plno přínosných článků a ty sis ke své kritice vybral zrovna tento Jinak, co je na tom dětinské? Slovní obraty či sloh 5ti letého dítěte? To sis spletl spíše s tvým článkem bez jakékoliv interpunkce. Já se jen snažím informovat o DDho dětinském a absurdním chování Tvůj názor mě nijak netrápí, nedokážeš si přiznat, že jsi něco udělal šatně, či ne-zrovna ideálně? Tvoje mínus, které se ti už před pár hodinami vymstilo tím, že tvůj článek zmizel Jen si házej jednohvězdičkové šurikeny, ale já mám to štěstí, že jsou zde i lidi s rozumem a nějakou tou dávkou skutečné objektivity. Máš nějaké připomínky, nebo již nemáš ani tu odvahu sem ještě něco napsat?vernysvernys1495    17.5.2011 15:28 vernys

@ečkář Když ses chtěl podívat na přínosný článek pro Zing od mé osoby, pak jsi neměl zavítat zrovna sem. Je logické, že když je to SranDDA seriál, nebude přínosný, možná tak po stránce hůmoru. Na mém blogu máš plno přínosných článků a ty sis ke své kritice vybral zrovna tento Jinak, co je na tom dětinské? Slovní obraty či sloh 5ti letého dítěte? To sis spletl spíše s tvým článkem bez jakékoliv interpunkce. Já se jen snažím informovat o DDho dětinském a absurdním chování Tvůj názor mě nijak netrápí, nedokážeš si přiznat, že jsi něco udělal šatně, či ne-zrovna ideálně? Tvoje mínus, které se ti už před pár hodinami vymstilo tím, že tvůj článek zmizel Jen si házej jednohvězdičkové šurikeny, ale já mám to štěstí, že jsou zde i lidi s rozumem a nějakou tou dávkou skutečné objektivity. Máš nějaké připomínky, nebo již nemáš ani tu odvahu sem ještě něco napsat?

Amahara    Když myslíš... :lala:Amaharaamahara5002    17.5.2011 11:39 Amahara

Když myslíš... :lala:

Bela    Pro zmenil taktiku, prechádza na kamene. Ale po čase aj bochník chleba ... ;-)Belabela2855    17.5.2011 11:30 Bela

Pro zmenil taktiku, prechádza na kamene. Ale po čase aj bochník chleba ... ;-)

Amahara    U nás se chleba po útočnících nehází Belo, to by si měl vědět z první ruky :lala: .Amaharaamahara5002    17.5.2011 10:31 Amahara

U nás se chleba po útočnících nehází Belo, to by si měl vědět z první ruky :lala: .

Bela (Pro hodnocení musíte být přihlášen  Alebo kto do teba kameňom ty doňho chlebom ...Belabela2855    17.5.2011 10:29 Bela

Alebo kto do teba kameňom ty doňho chlebom ...

Pro-Sek    To "multi éčko" - Kdo jsi bez viny, hoď kamenem...Pro-Sekpro-sek5028    17.5.2011 09:51 Pro-Sek

To "multi éčko" - Kdo jsi bez viny, hoď kamenem...

Amahara    BTW ale věřil bych tomu, že mně jsi se komentovat neodvážil? Že by jeden zapomenutý člen komanda vrhačů hodnotících šurikenů :lala: ?Amaharaamahara5002    17.5.2011 09:15 Amahara

BTW ale věřil bych tomu, že mně jsi se komentovat neodvážil? Že by jeden zapomenutý člen komanda vrhačů hodnotících šurikenů :lala: ?

Amahara    Eeee na jednu stranu jsem šťastný, že jsi alespoň měl tolik odvahy to sem napsat, na druhou stranu mně to nutí k zamyšlení, jaké hodnocení jdi musel dát mně, když jsi takhle zjebal Vernyse :lala: .Amaharaamahara5002    17.5.2011 08:54 Amahara

Eeee na jednu stranu jsem šťastný, že jsi alespoň měl tolik odvahy to sem napsat, na druhou stranu mně to nutí k zamyšlení, jaké hodnocení jdi musel dát mně, když jsi takhle zjebal Vernyse :lala: .

Playman    Coz ale neni chyba autora ale chyba samotneho DDho ;-)Playmanplayman62    17.5.2011 06:52 Playman

Coz ale neni chyba autora ale chyba samotneho DDho ;-)

Playman    sumaros endos nachos schrnuto podtrzeno tenhle clanek nehodnotimPlaymanplayman62    17.5.2011 03:56 Playman

sumaros endos nachos schrnuto podtrzeno tenhle clanek nehodnotim

Playman    frankly speaking kolik přátel máš tolikrát jsi člověkem :lol: ... Jaky lidi, takova komunita. A vzhledem k tomu, ze tenhle clanek je ze serie dalsich, tak nekomu akorat tak zavidim jeho cas a chut a treba se mu i v te blogovce postesti, pokud mu to ovsem nevyfoukne jeho soukmenovec s vice prateli. :-D i am just kidding, ted vazne clanek sice neni z meho salku a jde taky o to ze cokoliv co jde okolo DDho proste ignoruju ale tak kdyz to bavi DDho, tedy jednu i druhou "redaktorskou :-D " stranu, tak proc nakonec ne. Me ten nas ceskej zaprdenej rybnicek plnej radobi inteligentich virtualnich lidicek proste bavi, kua alkohol se zacina vstrebavat do krve, skit, wtf proc vidim rozmazane :-DPlaymanplayman62    17.5.2011 03:54 Playman

frankly speaking kolik přátel máš tolikrát jsi člověkem :lol: ... Jaky lidi, takova komunita. A vzhledem k tomu, ze tenhle clanek je ze serie dalsich, tak nekomu akorat tak zavidim jeho cas a chut a treba se mu i v te blogovce postesti, pokud mu to ovsem nevyfoukne jeho soukmenovec s vice prateli. :-D i am just kidding, ted vazne clanek sice neni z meho salku a jde taky o to ze cokoliv co jde okolo DDho proste ignoruju ale tak kdyz to bavi DDho, tedy jednu i druhou "redaktorskou :-D " stranu, tak proc nakonec ne. Me ten nas ceskej zaprdenej rybnicek plnej radobi inteligentich virtualnich lidicek proste bavi, kua alkohol se zacina vstrebavat do krve, skit, wtf proc vidim rozmazane :-D

eeee    Vernys me kritizuje a ohani se jakousi hodnotici komunitou Zingu. Tak jsem se tedy chtel podivat na nejaky jeho prinosny clanek pro Zing. Musim konstatovat, ze je to velmi detinske a podle hodnoceni uz i chapu, jaka je ta komunita Zingu :-) .eeeeeeee3561    17.5.2011 01:30 eeee

Vernys me kritizuje a ohani se jakousi hodnotici komunitou Zingu. Tak jsem se tedy chtel podivat na nejaky jeho prinosny clanek pro Zing. Musim konstatovat, ze je to velmi detinske a podle hodnoceni uz i chapu, jaka je ta komunita Zingu :-) .

vernys    To souhlasím, abych se přiznal, ikdybych ty peníze a I7 měl, nešel bych do toho :lala:vernysvernys1495    16.5.2011 21:33 vernys

To souhlasím, abych se přiznal, ikdybych ty peníze a I7 měl, nešel bych do toho :lala:

Pro-Sek    Tyhle dvoučipovky mají máslo na hlavě obě dvě. Ani jedna z nich není dobrá koupě, ani jedna z nich není vítěz, jak píše DD. Ale ten banán je luxusní. :-)Pro-Sekpro-sek5028    16.5.2011 21:28 Pro-Sek

Tyhle dvoučipovky mají máslo na hlavě obě dvě. Ani jedna z nich není dobrá koupě, ani jedna z nich není vítěz, jak píše DD. Ale ten banán je luxusní. :-)

Bela    Strom slobody musí byť občas zaliaty krvou vlastencov ;-) Za článok by som dal 8, ale tá idea to vytiahla na 10.Belabela2855    16.5.2011 18:11 Bela

Strom slobody musí byť občas zaliaty krvou vlastencov ;-) Za článok by som dal 8, ale tá idea to vytiahla na 10.

Amahara    Ne mně se ten článek ve své podstatě moc libí, ale nejsem schopný objektivně zhodnotit jeho obsah a nepodléhat nějaké informaci bez kompletních informací je pro mně velice důležitou součastí všedního života. Neříkám, že nemáš pravdu a něco tu nesmrdí, ale náš silniční pirát, který natůněným Superblbem v plné palbě vytlačil ze silnice nebohou řidičku taky na první pohled vypadal jako vrahoun první kategorie a nakonec to nebyla tak docela pravda. Každopádně solidní práce a solidní reakce. U mně čistá osmička :lala: .Amaharaamahara5002    16.5.2011 16:36 Amahara

Ne mně se ten článek ve své podstatě moc libí, ale nejsem schopný objektivně zhodnotit jeho obsah a nepodléhat nějaké informaci bez kompletních informací je pro mně velice důležitou součastí všedního života. Neříkám, že nemáš pravdu a něco tu nesmrdí, ale náš silniční pirát, který natůněným Superblbem v plné palbě vytlačil ze silnice nebohou řidičku taky na první pohled vypadal jako vrahoun první kategorie a nakonec to nebyla tak docela pravda. Každopádně solidní práce a solidní reakce. U mně čistá osmička :lala: .

Marc Cold    Z těch bludů co tam píše je mi zle :nah:Marc Coldmarc-cold6349    16.5.2011 16:29 Marc Cold

Z těch bludů co tam píše je mi zle :nah:

vernys    @Fatal Díky, jinak co se týče Amaharových bichlí... Když rád dává k dobru svůj názor, ten čas si vždycky najde, navíc je vidět, že ty články opravdu čte a chce se podělit a já si toho strašně cením, ať je komentář sebekritičtější ;-)vernysvernys1495    16.5.2011 16:28 vernys

@Fatal Díky, jinak co se týče Amaharových bichlí... Když rád dává k dobru svůj názor, ten čas si vždycky najde, navíc je vidět, že ty články opravdu čte a chce se podělit a já si toho strašně cením, ať je komentář sebekritičtější ;-)

Amahara    Fatale já si ten čas najdu téměř u všech článků. Nejdůležitější pro autora je totiž dostatečná zpětná vazba a já v tomto ohledu hodlám jít příkladem :lala: .Amaharaamahara5002    16.5.2011 16:26 Amahara

Fatale já si ten čas najdu téměř u všech článků. Nejdůležitější pro autora je totiž dostatečná zpětná vazba a já v tomto ohledu hodlám jít příkladem :lala: .

vernys    Ano, v době totality bych s takovým jednáním brzo zmizel, já na ty karty také nemám, tudíž ti nemohu poskytnout reálné zkušenosti, ale svůj názor jsem si utvořil z toho, co jsme četl na zaharničních webech, jelikož ani PCtuningu s EHW se nedá na 100% věřit :lala: Mě to nebere téměř žádný čas, maximálně do 20min. je to hotové :-) Jasně, je to krapet bulvární, ale taky o tom nepíši pořád ;-)vernysvernys1495    16.5.2011 16:25 vernys

Ano, v době totality bych s takovým jednáním brzo zmizel, já na ty karty také nemám, tudíž ti nemohu poskytnout reálné zkušenosti, ale svůj názor jsem si utvořil z toho, co jsme četl na zaharničních webech, jelikož ani PCtuningu s EHW se nedá na 100% věřit :lala: Mě to nebere téměř žádný čas, maximálně do 20min. je to hotové :-) Jasně, je to krapet bulvární, ale taky o tom nepíši pořád ;-)

Fatal.Error=XP    Amahara: nechápu, kde bereš čas pokaždý sepsat takovou bichli u Vernisovejch článků ;-) :lala: Ale je to 'zajímavé' za 2 (tím myslím čtyři hvězdy)Fatal.Error=XPfatalerrorxp5036    16.5.2011 16:24 Fatal.Error=XP

Amahara: nechápu, kde bereš čas pokaždý sepsat takovou bichli u Vernisovejch článků ;-) :lala: Ale je to 'zajímavé' za 2 (tím myslím čtyři hvězdy)

Amahara    Vernysi v době totality by si za toho jednání dostal provaz a né ban, ale to je vedlejší. Tuhle problemtaiku bych se nebál přirovnat k nedávnému boji za práva volného odkazování na konkurenční shopy. Prudil jsi prostě tak dlouho, až jsi prostě adminovi nestál za přístupy, které jsi produkoval a následkem toho jsi byl odstřihnut. Jaký je rozdíl mezi nejnovější ATI a nVidií skutečně netuším, pač bohužel nejsem tak bohatý, abych si mohl tato dvě děťátka společně s kompletním potřebným zázemím pořídit a nemůžu se tedy dohadovat o pravdivosti testů. Zároveň je ale dost dobře možné, že DD kartu k testování jednoduše zapůjčenou nedostal právě kvůli předem jasnému výsledku (nic překvapivého) a její nákup si průměrný člověk nemůže dovolit. Osobně pak nemám rád bulvární články, ale líbí se mi ten sloh. Dle mně je tvé jednání jen ohromnou ztrátou času a bojem s větrnými mlýny, ale na druhou stranu je pravda, že toho šasu máš stále dost a nemusíš řešit důležitější věci (sob sos sob závidím) . Celkově je to fajn počteníčko, ale možná by stálo za to se začít věnovat užitečnějším věcem a bulvár nechat Blesku :lala: .Amaharaamahara5002    16.5.2011 16:18 Amahara

Vernysi v době totality by si za toho jednání dostal provaz a né ban, ale to je vedlejší. Tuhle problemtaiku bych se nebál přirovnat k nedávnému boji za práva volného odkazování na konkurenční shopy. Prudil jsi prostě tak dlouho, až jsi prostě adminovi nestál za přístupy, které jsi produkoval a následkem toho jsi byl odstřihnut. Jaký je rozdíl mezi nejnovější ATI a nVidií skutečně netuším, pač bohužel nejsem tak bohatý, abych si mohl tato dvě děťátka společně s kompletním potřebným zázemím pořídit a nemůžu se tedy dohadovat o pravdivosti testů. Zároveň je ale dost dobře možné, že DD kartu k testování jednoduše zapůjčenou nedostal právě kvůli předem jasnému výsledku (nic překvapivého) a její nákup si průměrný člověk nemůže dovolit. Osobně pak nemám rád bulvární články, ale líbí se mi ten sloh. Dle mně je tvé jednání jen ohromnou ztrátou času a bojem s větrnými mlýny, ale na druhou stranu je pravda, že toho šasu máš stále dost a nemusíš řešit důležitější věci (sob sos sob závidím) . Celkově je to fajn počteníčko, ale možná by stálo za to se začít věnovat užitečnějším věcem a bulvár nechat Blesku :lala: .